meallamatia.blogspot.gr

meallamatia.blogspot.gr

Κυριακή 6 Μαΐου 2012

ΛΙΓΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΠΡΙΝ ΨΗΦΙΣΩ

του Στέλιου Κυμπουρόπουλου, ειδικευόμενου ιατρού

Πες μου γιατί…


Λίγες ώρες πριν, οι κάλπες της επικράτειας άνοιξαν και αναρωτιέμαι γιατί πρέπει να δημεύω τα όνειρά μου στις σημερινές εκλογές. Γιατί κανένας του παρελθόντος δε νοιάστηκε για το πραγματικό μου μέλλον παρά μόνο για το «μέλλον» της ευκολίας; Μήπως φταίει η δεξιά; Μήπως φταίει η φιλελεύθερη ιδεολογία; Μήπως η αριστερά δε μπόρεσε να αυτοοργανωθεί και να αποτελέσει ουσιαστική φωνή; Μήπως φταίνε τα συνδικάτα που με την πρόφαση της καταπολέμησης της ανεργίας πολέμησαν την εγχώρια βιομηχανική παραγωγή; Μήπως τελικά φταίμε και εμείς που επιτρέψαμε να μας συμβούν αυτά; Μήπως θέλαμε μόνο την ησυχία μας; Λέω μήπως! Δυστυχώς η ομορφιά θέλει και προσπάθεια για να τη γευτείς και όπως έλεγε και ο Θουκυδίδης «ή ελευθερία ή ησυχία». Οπότε για να απολαμβάνεις κάτι τόσο όμορφο πρέπει να μην το αναμένεις αναπαυμένος πίσω από ένα γραφείο και να σκέφτεσαι «αχ βολεύτηκα». Μήπως μαζί με όλα αυτά γίναμε και αποκλειστική υπόδουλοι του σύγχρονου χρήματος και ό,τι το συνοδεύει αυτό;
Σήμερα ας ξεχάσουμε τον παλιό τρόπο και ας δείξουμε το δρόμο στο ΝΕΟ. Μη δώσουμε για ακόμα μια φορά την ευκαιρία σε ανθρώπους που έδειξαν πως δε μπορούν, πως καλό είναι να κυβερνήσουν. Μην κάνουμε το φασισμό trendy και μην πούμε ναι στο ξεπούλημα. Αύριο θα είναι κάτι άλλο. Αυτό είναι το σίγουρο, αλλά τι αύριο είναι αυτό που ζητάμε; Ένα χθεσινό αύριο ή ένα διαφορετικό αύριο;
Πες μου γιατί πρέπει λοιπόν εγώ να ρισκάρω το σώμα μου από το αποτέλεσμα μιας ημέρας; Γιατί ΑΓΑΠΩ τον τόπο μου και θέλω το καλύτερο, για αυτό και ΠΡΟΣΠΑΘΩ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου