meallamatia.blogspot.gr

meallamatia.blogspot.gr

Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΑΥΓΟΥΛΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΧΩΡΟ "ΔΥΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ"


Εισαγωγή: Θέσαμε κάποια ερωτήματα στο Βαγγέλη Αυγουλά, με αφορμή τη δήλωση ανεξαρτητοποίησής του από τη Δημοτική παράταξη με την οποία κατέβηκε για δεύτερη φορά στις πρόσφατες Δημοτικές εκλογές, βγαίνοντας πρώτος κατά σειρά Δημοτικός Σύμβουλος στο Δήμο Ιλίου. 

1. «δυτικές διαδρομές»  -Κε Αυγουλά διαβάσαμε τη δήλωση ανεξαρτητοποίησης σας από την παράταξη «Δημοκρατική Συνεργασία – Νίκος Ζενέτος» στο Ίλιον: πολλοί αναρωτιούνται, γιατί να φύγετε τώρα από την παράταξη που σας ανέδειξε;

B.A. «Χαίρομαι που πολλοί εξακολουθούν να αναρωτιούνται για τους λόγους της χρονικής επιλογής μου, παρά τις κακής κατασκευής φήμες που κυκλοφόρησαν και προφανώς δεν πέτυχαν τον σκοπό τους. Πολλοί είπαν ότι έφυγα επειδή δεν πήρα κάποια θέση τον περασμένο Σεπτέμβρη. Λέτε να το θυμήθηκα 8 μήνες αργότερα αυτό; Η τιμητικότερη θέση που διεκδικούσα ήταν αυτή του Δημοτικού Συμβούλου Ιλίου και αυτή μου τη δίνουν οι συμπολίτες μου εδώ και δύο εκλογικές αναμετρήσεις.  Όσο για την περαιτέρω αξιοποίηση μου από τη Δημοτική Αρχή, αυτό το κεφάλαιο άνοιξε -άκομψα μεν- τον περασμένο Σεπτέμβρη και τότε έκλεισε κιόλας οριστικά. Ανεξαρτητοποιήθηκα διότι πλέον έχουν μαζευτεί αρκετά θέματα επί των οποίων έχω διαφορετική άποψη από την παράταξη του κ. Δημάρχου και αρκετά θέματα τα οποία θα διαχειριζόμουν διαφορετικά. Η διαφοροποίηση αυτή όταν είναι έντονη, δε θεραπεύεται με μια απλή κατάθεση διαφωνίας σε μια ενδοπαραταξιακή συνεδρίαση. Έχουμε όλοι καθήκον να τη μεταφράζουμε σε σαφή δημόσιο πολιτικό λόγο και αυτός να κρίνεται κάθε φορά από τους συμπολίτες μας και εκ του αποτελέσματος. Η ανεξαρτητοποίηση μου λοιπόν ταυτίζεται με μια ελευθερία πρωτοβουλιών και έκφρασης που επιζητώ και που απαιτούν οι κρίσιμες στιγμές και περιστάσεις που ζούμε σήμερα σε εθνικό και σε τοπικό επίπεδο».

2. «δυτικές διαδρομές»  -Κάποιοι θεωρούν ηθικό να καταθέσετε και την έδρα σας στην παράταξη με την οποία έχετε εκλεγεί, το σκέφτεστε;

 B.A. «Αυτοί που μου ζητούν την έδρα του Δημοτικού Συμβούλου, θα πρέπει να πάνε να την πάρουν από τους 1891 συμπολίτες μου που μου την εμπιστεύτηκαν στις τελευταίες δημοτικές εκλογές. Εγώ είμαι απλός διαχειριστής της έδρας αυτής, δεν έχω καμία αδυναμία διαχείρισης της και αυτή η εντολή διαχείρισης λήγει για μένα το 2019 με τις επόμενες εκλογές. Επιπλέον, ας μην ξεχνάμε ότι ο σταυρός προτίμησης είναι προσωπικός και οι παρατάξεις πάντα κερδίζουν και μερικές ψήφους καθαρά από τα πρόσωπα τα οποία έχουν επιλεγεί για να στελεχώσουν τους συνδυασμούς τους. Επομένως, καθολικά και ξεκάθαρα, κάθε έδρα κάθε αιρετού ανήκει μόνο στο εκλογικό σώμα».

3. «δυτικές διαδρομές»  -Από τον περασμένο Σεπτέμβρη όταν και είχε δημιουργηθεί μια πολιτική ένταση με τη δημόσια δήλωση σας κατά την αποχώρηση σας από την Αντιδημαρχία, ποια ήταν η σχέση σας με τους συναδέλφους σας στην παράταξη έως και την ημέρα της ανεξαρτητοποίησης σας;

B.A. «Έχουμε μια χαλαρή φυσιολογική συνύπαρξη χωρίς προβλήματα. Αν και αδικαιολόγητα παροπλισμένος όλον αυτόν τον καιρό, οι δυνάμεις μου, οι γνώσεις μου και η όρεξη μου για δουλειά και συνεργασία ήταν διαρκώς, καθημερινά και ανεξαιρέτως κατατεθειμένες στη διάθεση του κ. Δημάρχου και όλων των συναδέλφων μου».

4. «δυτικές διαδρομές»  -Η θέση σας ως επιστημονικού συνεργάτη του Υπουργού Υγείας, έπαιξε πολιτικό ρόλο στην ανεξαρτητοποίηση σας;

B.A. «Όχι. Κάποιοι φαντάζονται διάφορα. Σας διαβεβαιώνω δε μου ζητήθηκε καμία στιγμή από κανέναν για οποιοδήποτε λόγο η ανεξαρτητοποίηση μου από την παράταξη της Δημοκρατικής Συνεργασίας για πολιτικούς λόγους. Ίσως η πολυετής προσωπική μου σχέση με τον Παναγιώτη Κουρουμπλή να ήταν μια καλή δικαιολογία για κάποιους ώστε να μπουν οι πραγματικοί λόγοι κάτω από το χαλί, αλλά δεν είναι η αλήθεια. Ο κ. Κουρουμπλής μου ζήτησε τις επιστημονικές μου γνώσεις και τα πορίσματα της κοινωνικής μου δραστηριοποίησης να μεταφραστούν σε σκληρή καθημερινή δουλειά σε ένα πολύ δύσκολο Υπουργείο που ανέλαβε, με στόχο το δημόσιο δωρεάν αξιοπρεπές και αναβαθμισμένο σύστημα υγείας και την απρόσκοπτη άμεση πρόσβαση όλων των πολιτών σε αυτό και εγώ σε αυτή την εθνική προσπάθεια δήλωσα Παρών. Σε αυτή τη συστράτευση δεν υπήρχαν ασυμβίβαστα»

5. «δυτικές διαδρομές»  -Ο ρόλος σας από εδώ και πέρα στο Ίλιον;

B.A.«Το ότι έφυγα από μια δημοτική παράταξη δε σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι φεύγω από το Ίλιον. Στήριξα, στηρίζω και θα στηρίζω όσες κοινωνικές δράσεις μπορώ. Επίσης λάμβανα, λαμβάνω και θα λαμβάνω όσες κοινωφελείς πρωτοβουλίες δύναμαι για το καλό του τόπου στον οποίο μεγάλωσα, ζω και εργάζομαι. Δηλώνω καθημερινά Παρών και στην πρώτη γραμμή για το καλό των συμπολιτών μου και για όσο εκείνοι το χρειάζονται και με εμπιστεύονται. Τα υπόλοιπα θα τα δείτε και θα τα λέμε στην πορεία».

Eπίλογος: Σ’ ευχαριστούμε για αυτή την αποκλειστική συνέντευξη Βαγγέλη και σου ευχόμαστε καλή δύναμη κι επιτυχία (αν και είναι σίγουρη αν κρίνουμε από την μέχρι τώρα πορεία σου) στα νέα σου καθήκοντα, αφού εκτός από Συνεργάτης του Υπουργού Υγείας, Π. Κουρουμπλή, όπως προαναφέρθηκε, έγινες πρόσφατα και μέλος της επιτροπής κοινωνικής πολιτικής & υγείας της ΚΕΔΕ!

Μικρό Βιογραφικό:
Πληροφοριακά ο Βαγγέλης Αυγουλάς, Δικηγόρος, 27 ετών σήμερα, ειναι Γενικός Γραμματέας του Πανελλήνιου Συνδέσμου Τυφλών, όπως επίσης Γραμματέας της Επιτροπής Νεολαίας του ίδιου Συνδέσμου. Έχει εκλεγεί 2 φορές Δημοτικός Σύμβουλος στο Δήμο Ιλίου, στον οποίο ορίστηκε και Αντιδήμαρχος, από τον Ιανουάριο του 2011 έως το 2014, ξεχωρίζοντας σαν ο νεώτερος Αντιδήμαρχος στην Ελλάδα, άλλα και ο μόνος με αναπηρία σ΄ αυτή τη θέση Πανελλαδικά. Είναι πρόεδρος του Διαδημοτικού Κέντρου Πρόληψης Ψυχοκοινωνικής Υγείας «Φαέθων» και πρόεδρος του Σωματείου ΑΜΕΑ Δυτικής Αθήνας «Τυρταίος».

Για τις «δυτικές διαδρομές»
Μαριάννα
Ιωαννίδη – Στεφανάκη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου