meallamatia.blogspot.gr

meallamatia.blogspot.gr

Παρασκευή 11 Μαρτίου 2016

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ-ΑΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: "ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΤΟ "ΛΙΩΜΑ ΣΕ ΓΚΡΕΜΟ""

Ο Βαγγέλης Αυγουλάς μαζί με τον Παντελή Παντελίδη και το υπογεγραμμένο cd

«Δύσκολα μπορείς να ξεχωρίσεις κάποιο τραγούδι σου. Αγαπάω όλα τα κομμάτια το ίδιο. Έχω όμως μια αδυναμία στο «Λιώμα Σε Γκρεμό» που είναι στο πρώτο μου CD».

27.1.2013 στην πρεμιέρα του ερασιτεχνικού ραδιοφωνικού σταθμού thisisradio.gr, στην πρεμιέρα και της δικής μου εκπομπής «Με Άλλα Μάτια», ο Παντελής Παντελίδης είχε δεχτεί να μας παραχωρήσει μια μικρή συνέντευξη για «Καλή Επιτυχία». Συνέντευξη που της μοίρας το γραμμένο, της δίνει πια πολύ μεγαλύτερη αξία. Δυστυχώς…

 «Παρά την κρίση ο κόσμος μέσα από τη μουσική προσπαθεί να ξεχάσει για λίγο τα προβλήματα του, να βρει μια διέξοδο. Πρόκειται για αξέχαστες βραδιές που θα τις θυμόμαστε για χρόνια».

Ο Παντελής Παντελίδης μου μιλούσε για τη συνεργασία του με την Πάολα και το Βασίλη Καρρά στο Teatro Music Hall, στο νυχτερινό κέντρο που πριν λίγες μέρες έκανε πρόβες, αλλά ποτέ πρεμιέρα…

Πώς πιάνει εκατομμύρια views στο Youtube, τον είχα ρωτήσει:

 «Δεν είναι κάτι. Ανάλογα με την ψυχολογική μου κατάσταση κάθε φορά, είναι κάτι που θέλω να βγάλω από μέσα μου. Τα κομμάτια τα γράφω εγώ ο ίδιος. Άλλος ζωγραφίζει, άλλος γράφει ένα ποίημα, εγώ γράφω μουσική».

-«Η αγάπη σου για τη μουσική προέκυψε αυθόρμητα στη ζωή σου ή ήταν κάτι που με κάποιον τρόπο το κυνήγησες»;

 «Δεν έχω πάει ποτέ σε ωδείο. Ζήτησα από τον πατέρα μου που παίζει πλήκτρα και έχει πολύ ωραία φωνή, να μου πάρει μια κιθάρα και μου έδειξε τα πρώτα 2-3 πραγματάκια. Συνέχισα να παίζω μόνος μου, ώσπου μου ήρθε μετά και η έμπνευση να γράψω και κάποια τραγούδια δικά μου και κάπως έτσι κύλησε το πράγμα. Δεν άφησα ποτέ την κιθάρα. Από όταν θυμάμαι τον εαυτό μου, από την έκτη Δημοτικού μέχρι σήμερα, κάθε μέρα ήταν  ανάγκη μου να παίξω και να τραγουδήσω».

Μιλήσαμε για την Κρήτη και τη λύρα του Νίκου Ζωιδάκη, για τον Πασχάλη Τερζή, κάναμε πλάκα με την πιπεράτη φράση από το τραγούδι του Παντελή «Πάμε Στοίχημα», νοσταλγήσαμε τις νεανικές μας τρέλες σε αυτή τη ραδιοφωνική μας κουβέντα με τον Παντελή. Μα ξαφνικά ο Θεός, σε ένα αναπάντητο για τις ανθρώπινες δυνάμεις «Γιατί;», με έφερε να του γράψω ένα άρθρο, ένα τελευταίο αντίο που δεν το έχω πιστέψει ακόμα ότι του το είπα του Παντέλου:

Και η συνέντευξη έκλεισε συγκλονιστικά, αξίζει να την ακούσετε: Ο Παντελής δεν κώλωσε και χάρισε στους φίλους του, στους θαυμαστές του, στη μεγάλη μας ραδιοφωνική παρέα, ακαπέλα ένα ρεφρέν του από το «Παραμυθιάζομαι». Έτσι αυθόρμητα και απρογραμμάτιστα. Γιατί έτσι, ένα κύμα αγνότητας, ανιδιοτέλειας, πάθους, έμπνευσης  και αγάπης ήταν ο Παντελής για όλους, σε όλη του τη ζωή.

«…παραμυθιάζομαι…» και πάω στοίχημα θα ξαναρθείς…

Ακούστε όλη τη συνέντευξη, αμοντάριστη και για πρώτη φορά δημοσιευμένη, εδώ:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου