meallamatia.blogspot.gr

meallamatia.blogspot.gr

Πέμπτη 3 Μαρτίου 2016

"ΑΝ ΕΒΡΙΣΚΕΣ ΤΟ ΦΩΣ ΣΟΥ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ, ΤΙ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΔΕΙΣ";

Ο Βαγγέλης Αυγουλάς μιλάει στα παιδιάΜαθήτριες ακουμπάνε σελίδες Braille

«Αν σου δινόταν η δυνατότητα να βρεις το φως σου μόνο για μια στιγμή στη ζωή σου, τι θα ήταν αυτό που θα ήθελες να δεις»;

Αυτή ήταν η ερώτηση μιας μαθήτριας που αφόπλισε συναισθηματικά το Βαγγέλη Αυγουλά και εκείνος απαντώντας τη σχολίασε παράλληλα ότι ήταν ο καλύτερος επίλογος για εκείνη την ημέρα: «Σίγουρα δε θα ήθελα να δω τον εαυτό μου στον καθρέφτη. Και δε θα ήθελα να δω πρόσωπα, έχω σχηματίσει μέσα μου με το δικό μου τρόπο τις «εικόνες» των δικών μου ανθρώπων, οπότε δεν έχω τόσο μεγάλη οπτική περιέργεια γι’αυτούς! Θα ήθελα να δω κάτι καθαρά οπτικό, που όση προσπάθεια και να κάνουν οι δικοί μου άνθρωποι, όσο καλές περιγραφές και να προσπαθούν να μου δώσουν, κάτι θα χάνω από την εικόνα. Και επειδή κατάγομαι από τα Χανιά της Κρήτης, έχω καταλήξει ότι θα ήθελα να δω ένα καλοκαιρινό, πανέμορφο ηλιοβασίλεμα από την παραλία στα Φαλάσαρνα»!

Το ιδιωτικό Γυμνάσιο «Μαλλιάρας» στον Άλιμο επισκέφθηκε τη Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016 ο νεαρός δικηγόρος Βαγγέλης Αυγουλάς, εκπροσωπώντας το Σύνδεσμο Κοινωνικής Ευθύνης Παιδιών & Νέων και τη Νεολαία του Πανελληνίου Συνδέσμου Τυφλών.

Ο κ. Αυγουλάς, προσκεκλημένος του Συλλόγου Διδασκόντων, συνάντησε 50 μαθητές της Γ’ Γυμνασίου και συνομίλησε μαζί τους αρκετή ώρα, λύνοντας τους απορίες γύρω από την καθημερινή ζωή ενός νέου με πρόβλημα όρασης και τις ιδιαιτερότητες που αυτή μπορεί να έχει.

Οι μαθητές αντέδρασαν έντονα όταν διαπίστωσαν μεταξύ άλλων ότι οι τιμές και οι τιμοκατάλογοι ακόμη και σήμερα στη χώρα μας δεν είναι σε προσβάσιμη μορφή για τους τυφλούς, όπως και το ότι δεν υπάρχει πρόγραμμα φωνητικής αναγγελίας των στάσεων στα λεωφορεία για να γνωρίζει με ασφάλεια ο τυφλός επιβάτης πότε φτάνει στον προορισμό του.

«Γι’αυτό επισκέπτομαι τα σχολεία εδώ και 10 χρόνια, γιατί πιστεύω ότι τα παιδιά που αύριο θα πάρετε την Ελλάδα στα χέρια σας θα διορθώσετε αυτά τα εξόφθαλμα, κακώς κείμενα», σημείωσε ο κ. Αυγουλάς.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου