meallamatia.blogspot.gr

meallamatia.blogspot.gr

Δευτέρα 11 Ιουλίου 2016

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΑΥΓΟΥΛΑΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΗΣ ΟΠΟΤΤΕ: "ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΡΙΤΕΚΝΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ"

Η τιμητική πλακέτα του Βαγγέλη Αυγουλά
Λίγες ημέρες μετά την τιμητική για μένα βράβευση από την Ομοσπονδία Πολυμελών Οικογενειών με Τρία Τέκνα Ελλάδος, στο Βόλο, δέχτηκα μια ακόμη εξίσου τιμητική πρόταση, από τον Πρόεδρο και σύντεκνό μου κ. Μανώλη Αχλαδιανάκη, να γράψω ένα άρθρο στο Περιοδικό της ΟΠΟΤΤΕ.

«Εγώ αυτό που μπορώ να πω, είναι τι σημαίνει για μένα η Τρίτεκνη Οικογένεια, τίποτε άλλο», του είπα.

«Ε γι’αυτή την οικογένεια που βλέπεις με άλλα μάτια γράψε μας», μου απάντησε. Και έτσι οι λέξεις ξεκίνησαν και μπήκαν σε κάποια σειρά…

Η οικογένειά μου μπήκε στο άρμα ζωής και ελπίδας των Τρίτεκνων Οικογενειών το 1993, όταν δίπλα σε εμένα και τον μεσαίο αδερφό μου τον Παναγιώτη, ξεκίνησε να προστίθεται πια και ο Χρήστος στις οικογενειακές μας φωτογραφίες!

Τρίτεκνη οικογένεια σημαίνει για μένα συνεχείς περιγραφές, από τα παιδικά μου χρόνια, κάθε εικόνας γύρω μου, κάθε προβολής στην τηλεόραση, ώστε να ξέρω πάντα τι βλέπουν οι άλλοι και να σχηματίζω εικόνες με το δικό μου τρόπο.

Για μένα τρίτεκνη οικογένεια είναι ένα μπράτσο να οδηγεί το δρόμο μου με ασφάλεια, συμπληρώνοντας το λευκό μου μπαστούνι.

Επίσης, τρίτεκνη οικογένεια ήταν ο πατέρας μου, να γυρνά εξαντλημένος από την οικοδομή και να με διαβάζει αργά το βράδυ, τις φορές που κάποιοι καθηγητές στην τάξη, δεν τα είχαν καταφέρει, ή δεν ήθελαν, να ασχοληθούν με έναν τυφλό μαθητή.

Τρίτεκνη οικογένεια είναι τα αδέρφια μου να μαθαίνουν Αρχαία ήδη από το Δημοτικό και να παλεύουν να μου ηχογραφούν σε κασέτα τις χειρόγραφες σημειώσεις των καθηγητών μου του Γυμνασίου, ώστε να μπορώ να συναγωνίζομαι τους συμμαθητές μου και να μη μένω πίσω στα μαθήματα.

Ακόμα και τώρα, που η οικονομική κρίση και η χιλιομετρική απόσταση σκόρπισαν την οικογένειά μου, τρίτεκνη οικογένεια σημαίνει για μένα 8 μάτια να βλέπουν για μένα παντού και πάντα, στα δύσκολα, καταργώντας κάθε εμπόδιο, όπου και όποτε χρειαστεί.

Και κάπως έτσι, μέσα από τη δική μου ματιά, φαντάζομαι και τις υπόλοιπες, χιλιάδες τρίτεκνες οικογένειες ανά την Ελλάδα. Κάθε μια οικογένεια και μια ιστορία. Ένα πλέγμα σχέσεων, μια εξίσωση με συν και πλην που δίνει πάντα ενότητα, ομόνοια και αγάπη στο ίσον της!

Γι’αυτό και εγώ μέσα από τη δουλειά μου, ασκώντας τη δικηγορία, μέσα από τις δημόσιες τοποθετήσεις μου και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μέσα από τα άρθρα μου και από όποιες θέσεις και αν βρεθώ, μάχομαι για τις διεκδικήσεις κάθε τρίτεκνης οικογένειας. Γιατί όλες έχουν κοινό παρονομαστή το μέλλον αυτού του τόπου. Και οι γονείς όλων μας, μας αφήνουν ως παρακαταθήκη να συνεχίσουμε την παράδοση και να γίνουμε και εμείς Τρίτεκνοι!

Και προσέξτε, οι τρίτεκνοι δε διεκδικούν προνόμια. Μακριά από μας κάθε είδους ειδική μεταχείριση ή περίεργου τύπου εύνοια. Οι πολυμελείς οικογένειες με τρία τέκνα, ζώντας με αξιοπρέπεια, απαιτούμε και δεν επαιτούμε, κοινωνική δικαιοσύνη!

Ο Βαγγέλης Αυγουλάς με τον Μανώλη Αχλαδιανάκη του δίνει την τιμητική Πλακέτα από την ΟΠΟΤΤΕ

Αντιπροσωπία Τριτέκνων μαζί με το Βαγγέλη Αυγουλά στον πρόεδρο της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου