meallamatia.blogspot.gr

meallamatia.blogspot.gr

Τετάρτη 12 Ιουλίου 2017

ΛΕΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ" ΣΤΟ ΘΡΙΑΣΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ,ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΜΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

Στις 27/06/2017, ο δικός μας άνθρωπος, Σπυρίδων Κοριτσάρης, έχασε τη μάχη με τον καρκίνο, νοσηλευόμενος επί τρίμηνο στο Θριάσιο Νοσοκομείο της Ελευσίνας.

Προχωράμε στην παρούσα ανάρτηση, διότι μέσα από τη θλίψη της απώλειας, θέλουμε να αναδείξουμε τη θετική πλευρά της διαχρονικά πολύπαθης δημόσιας υγείας, τηρώντας την υπόσχεση μας στον αγαπημένο μας, ότι θα βρούμε για χάρη του τη δύναμη να χαμογελάσουμε στο Αύριο, προσπαθώντας να παραμερίσουμε κάπως τον πόνο με το πέρασμα του χρόνου, αφού θυμόμαστε τις τελευταίες του κουβέντες, ότι «εύκολα – δύσκολα, η ζωή συνεχίζεται…»

Ως οικογένεια, ταυτιζόμαστε με τη δημόσια δήλωση της συζύγου του εκλιπόντος, το Ευχαριστώ σε όλο το προσωπικό της Γ’ Χειρουργικής Κλινικής του Θριασίου, ενώ παράλληλα έχουμε ενημερώσει τον Διοικητή του Νοσοκομείου, ότι θα προχωρήσουμε στη δωρεά μιας επαρκούς κλιματιστικής μονάδας, η οποία θα τοποθετηθεί στη Μονάδα Εμφραγμάτων, κατόπιν διαπιστωμένης ανάγκης του νοσοκομείου, εις μνήμην του ανθρώπου μας που τόσο άδικα και πρόωρα χάσαμε.

Β. Αυγουλάς

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά όλο το προσωπικό της Γ’ Χειρουργικής Κλινικής του Θριασίου Νοσοκομείου Ελευσίνας. Πρώτα απ’ όλα τον ιατρό κ. Γεράσιμο Δουρίδα που στάθηκε πάνω από όλα ανθρώπινα στο τεράστιο πρόβλημα που απασχολούσε εμένα και τον άντρα μου. Επίσης όλο το νοσηλευτικό προσωπικό, από την Αγγελική και την Αργυρώ μέχρι τον Λευτέρη και τον Βασίλη, που μέσα από τη δυστυχία που με βρήκε, μου φέρθηκαν τόσο ανθρώπινα, τόσο σε εμένα όσο και στο σύζυγο μου Σπύρο που έφυγε από τη ζωή. Θα θυμάμαι πάντα την άψογη συμπεριφορά και συμπαράσταση τους για όλο αυτό που περνούσα τρεις μήνες, λόγω της ασθένειας του συζύγου μου. Θα τους θυμάμαι πάντα με πολύ αγάπη.

Μερώπη Κοριτσάρη – 12/07/2017»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου